BESKERM DIE REPUTASIE VAN JOU ONDERNEMING WANNEER PERSONEEL TUIS WERK

Die aantal personeellede wat tuis werk, het tydens die grendeltydperk toegeneem; en baie werkgewers wat vanaf kantore werk, beplan nou om die meeste of al hul werknemers op die langtermyn tuis te laat werk. Daar is natuurlik baie voordele daaraan verbonde om personeellede wat effektief vanuit hul eie huiskantore kan werk, toe te laat om dit te doen, maar wees ook bewus van die besigheidsrisiko’s waaraan hierdie ‘nuwe normale’ onderneming jou blootstel.

Een daarvan is die verhoogde risiko om die goeie reputasie van jou besigheid te beskerm, veral terwyl die pandemie en die ekonomiese gevolge daarvan steeds ‘n bedreiging is vir die personeel se moraal en onsekerheid die dag se wagwoord is. Ons ontleed die risiko’s en stel ‘n paar positiewe stappe voor wat jy kan neem om dit aan te spreek.

Dit neem ‘n leeftyd om ‘n goeie reputasie op te bou, maar jy kan dit binne ‘n minuut verloor (Will Rogers)

Alhoewel baie werknemers dit geniet om tuis te werk, is dit ook ‘n tyd van onsekerheid vir hulle. Hulle lees van mense wat afgelê of tydelik afgelê word en wonder of hulle volgende is. Isolasie en afsondering kan ook hierdie onsekerheid aanhits.

Tog is dit hierdie werknemers wat daagliks met kliënte en ander belanghebbendes saamwerk. As personeel negatiewe gevoelens oor die onderneming het, kan dit vinnig deur kliënte opgetel word. Sosiale media kan dit vinnig versprei en skielik moet die bestuur begin om skadebeheer te onderneem. Onlangs het ‘n Engelse onderneming besluit om nie personeel te betaal voordat die regering se loonsubsidie ​​ingetree het nie. Werknemers het oproerig geraak en bestuur het dit vinnig omgekeer en die personeellede betaal.

Kontrasteer dit met Quickbooks wat ondanks leë kantore hul skoonmaakpersoneel ten volle betaal. L’Oreal het daarop gewys om klein verskaffers vinniger as gewoonlik te betaal.

Dink langtermyn

Die besluite wat jy neem, stuur seine aan jou personeel en dit is baie meer geneig om jou gunstig te beskou as jou regverdigheid teenoor jou belanghebbendes toon.

Dink ook aan jou beleggers – hulle is geneig om ondernemings te ondersteun waar die bestuur noukeurig oorweeg word deur langtermynbesluite. Moenie vergeet om ‘n holistiese uitkyk te hê en om die omgewings-, maatskaplike- en bestuurskriteria-kriteria deel van jou strategie te maak nie.

Kommunikeer effektief

In ‘n onlangse geval het personeel die besluit van hul bestuur ondersteun om hul tydelik af te lê nadat bestuur hul oortuig het dat dit die beste opsie is om die volhoubaarheid van werk op die langtermyn te bewerkstellig.

Personeel is meer gemotiveerd as hulle weet dat hulle toewyding en aktiewe ondersteuning van hul bestuur het.

IBM het ‘n program begin om werknemers te ondersteun wat tyd moet neem om hul kinders op te voed of na familielede om te sien. Hulle het ook hul personeel aangemoedig om individuele probleme met hul bestuurders te bespreek. Deur hierdie tipe buigsaamheid bekend te stel, word bestuurders se werk moeiliker om te doen, en IBM het ‘n aparte aanlyn-kletskanaal geskep vir bestuurders om met hul portuurgroep te werk en oplossings vir werknemers se probleme te vind.

Ander ondernemings het Black Lives Matter openlik ondersteun en seker gemaak dat daar geen diskriminasie teen minderhede is as daar loonverlagings of afleggings is nie.

Die wêreld het verander en onsekerheid en buigsaamheid gebring. Jy moet noukeurig beplan en optree om te verseker dat jy op hoogte bly van die situasie en die ondersteuning van jou personeel behou.